Phoenix Business, Inc. Lösningslansering – Phoenix EVOLVE Technology

Sarasota, FL, 2 mars 2021

Phoenix Business Consulting tillkännager Phoenix  EVOLVE  Technology; en certifierad partnerpaketerad lösning för SAP SuccessFactors Learning Management-applikationen. Denna teknik tillgodoser specifika affärsbehov hos offentliga organisationer och företag över hela Nordamerika.

“Vi är glada över att få ut vårt senaste distributionspaket på marknaden”, säger Phoenix grundare och president Hanif Sarangi. “Phoenix  EVOLVE  befäster vårt engagemang för att leverera excellens till våra kunder, nu genom denna unika och accelererade metodik. Som vi gör i varje kundengagemang strävar vi efter att säkerställa att våra kunder får de fulla fördelarna med SAP SuccessFactors-lösningar.”

“Vi är mycket stolta över SAP:s fortsatta engagemang och förtroende för Phoenix.”

“Phoenix  EVOLVE  -teknologin ger kunderna en utbyggbar och skalbar lösning som erbjuder kvalitet, kostnadseffektiva och accelererade implementeringsalternativ”, säger Michael Zimmerman, Director – SAP SuccessFactors, Delivery på Phoenix Business Consulting. “Denna unika metodik kombinerar 23+ års erfarenhet av bästa praxis i branschen utformad för att leverera en komplett plattform på så lite som åtta veckor. Vårt engagemang för innovation innebär att Phoenix Business fortsätter att överbrygga klyftan mellan traditionellt medarbetarengagemang, lösningsimplementering och ny tids teknik.”

Phoenix Business Inc. (DBA Phoenix Business Consulting) är ett av landets ledande nischade SAP-konsultföretag som betjänar organisationer av alla storlekar och typer. Sedan 1998 har Phoenix Business Consulting arbetat med ett flertal enheter inom den offentliga och privata sektorn. Med huvudkontor i Sarasota, Florida med supportkontor i Kalifornien, Kanada och Indien, har vi byggt upp en global SAP ERP-närvaro genom ett fokuserat tillvägagångssätt för att hjälpa kunder att omvandla sina affärsprocesser och äldre infrastruktur till moderna, helt integrerade lösningar. Medarbetarna och konsulterna på Phoenix Business Consulting är mycket skickliga och erfarna i att implementera, underhålla och stödja de senaste SAP-lösningarna, som inkluderar: Cloud ERP Solutions, SAP HANA, SAP S/4HANA, SAP Business ByDesign, SAP Ariba Solutions, SAP Ariba Snap, SAP Concur, SAP SuccessFactors och Application Management Services. Att använda och tillämpa dessa SAP-lösningar gör det möjligt för våra kunder att bättre betjäna sina väljare, anställda och aktieägare.

För att lära dig mer om Phoenix Business Consulting besök https://phoenixteam.com/products-sap-partner/phoenix-evolve/.