Phoenix Business, Inc. Solution Launch – Phoenix EVOLVE Technology

Sarasota, FL, 2 mars 2021

Phoenix Business Consulting tillkännager Phoenix UTVECKLA Teknologi; en certifierad partnerpaketerad lösning för SAP SuccessFactors Learning Management-applikationen. Denna teknik tillgodoser specifika affärsbehov hos offentliga organisationer och företag över hela Nordamerika.

"Vi är glada över att få ut vårt senaste distributionspaket på marknaden", säger Phoenix grundare och president Hanif Sarangi. "Fågel Fenix UTVECKLA stärker vårt engagemang för att leverera excellens till våra kunder, nu genom denna unika och accelererade metodik. Som vi gör i varje kundengagemang strävar vi efter att säkerställa att våra kunder får de fulla fördelarna med SAP SuccessFactors-lösningar.”

"Vi är mycket stolta över SAP:s fortsatta engagemang och förtroende för Phoenix."

"Fågel Fenix UTVECKLA technology provides customers with an extendable and scalable solution offering quality, cost effective and accelerated implementation options,” says Michael Zimmerman, Director – SAP SuccessFactors, Delivery at Phoenix Business Consulting. “This unique methodology combines 23+ years of industry best practice experience designed to deliver a complete platform in as little as eight weeks. Our commitment to innovation means that Phoenix Business continues to bridge the gap between traditional employee engagement, solution deployment and new age technologies.”

Phoenix Business Inc. (DBA Phoenix Business Consulting) är ett av landets ledande nischade SAP-konsultföretag som betjänar organisationer av alla storlekar och typer. Sedan 1998 har Phoenix Business Consulting arbetat med ett flertal enheter inom den offentliga och privata sektorn. Med huvudkontor i Sarasota, Florida med supportkontor i Kalifornien, Kanada och Indien, har vi byggt upp en global SAP ERP-närvaro genom ett fokuserat tillvägagångssätt för att hjälpa kunder att omvandla sina affärsprocesser och äldre infrastruktur till moderna, helt integrerade lösningar. Medarbetarna och konsulterna på Phoenix Business Consulting är mycket skickliga och erfarna i att implementera, underhålla och stödja de senaste SAP-lösningarna, som inkluderar: Cloud ERP Solutions, SAP HANA, SAP S/4HANA, SAP Business ByDesign, SAP Ariba Solutions, SAP Ariba Snap, SAP Concur, SAP SuccessFactors och Application Management Services. Att använda och tillämpa dessa SAP-lösningar gör det möjligt för våra kunder att bättre betjäna sina väljare, anställda och aktieägare.

To learn more about Phoenix Business Consulting visit https://phoenixteam.com/products-sap-partner/phoenix-evolve/.

sv_SESvenska